Parametry

Počet kanálů: 8ch ppm/9ch pcm
Display: 128*64LCD
Podpora pro: Heli/Acro/Glid
Podpora uživatelůr: 8
Uložiště pro modely: 4
Druh kódování: ppm/pcm
Subtrim: Ano
Připojení k simulátoru: Ano
Pípák: Ano
Indikace napětí baterie: Ano
Vysílací pásmo(modul): 2,4 GHz

Popis aneb jak jsem k tomu přišel

Asi před půl rokem jsem narazil na tento RC systém a tehda mi vyrazila dech jeho cena $50. Začal jsem o něm hledat informace na internetu a dopadlo to jak jsem čekal… našel jsem jen brutální flamewar, kde se dohadovali majitelé RC souprav za 20 000 s těmi co měly např. RCM Pelikám 35 Mhz sety. Ovšem po dalším průzkumu jsem zjistil, že existuje open source alterativa firmware a že se dá sehnat rozmuný radio modul za $50, protože na originální rádio modul jsem slyšel opravdu nemilé ohlasy. Takže jsem se rozhodl, udělat si názor svůj a vysílač pořídit. Jelikož bratr rozbil svou SkyLane Cessnu kvůli brutalnímu selhání RC Hitec Optic 6, kde měl dvojí směžování na 35Mhz, tak mi svěřil nějaký ten peníz na nákup Turnigy 9X a FrSky DJT Combo.

