Nastavení jehly vysokých otáček

Jehla vysokých otáček

Vysokootáčková jehla, šroubování ve směru hod. = chudší směs, protisměru = bohatější

Tímto šroubem ovládáme směs paliva při vysokých otáčkách. Pro získání továního nastavení stačí jehlu úplně zašroubovat a uvolnit o 3 otáčky. Když šroub šroubujete dosahujete chudší ( o benzín ) směsi a když vyšroubováváte tak je směs bohatejší.



















Nastavení volnoběhu

Doraz šoupátka volnoběhu, doraz nastavit na 1 mm mezeru ( v otvoru prosání vzduchu )

Tento šroub nastaví doraz šoupátka karburátoru. Když se podíváme do vzduchového sání, tak zde po seřízení musí být 1 mm mezera( továrně ). Nastavení se provádí tak, že při šroubování se doraz šoupátka prodlužuje ( větší mezera ) a vyšroubováváním zase zkracuje. Tímto šroubem nastavujeme otáčky motoru při volnoběhu.



















Nastavení jehly nízkých otáček

Nízkootáčková jehla

Pro docílení továrního nastavení jehly šroub uplně zašroubujeme a povolíme jej o 6,5 otáčky. Tato jehla určuje kolik paliva se vstříkne při nízkých či volnoběžných otáčkách. Nastavení této jehly je důležité pro rychlost odezvy motoru ( změna z volnoběhu do středních otáček ). Zde platí pravidla stejná jako předchozích případech, zašroubováním je směs chidší a vyšroubování bohatější.

Advertisements